Oyuncu Caddesi - Full Oyun - Torrent İndir - Film - Dizi - Program Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Sponsor Reklam

LeventSokmen avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Gerçekçi Süspansiyon


Çevrimdışı Pompacı
#11

Eline sağlık abi 
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler: LeventSokmen
Çevrimdışı LeventSokmen
#12
(05.09.2015, Saat:01:12)Eagle Claw Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline Koluna sağlık Levent abi şu oyunda Scania Mega Store den sonra en çok sevdiğim mod.Paylaşım için teşekkürler

Sağolasın Kağan kardeşim biraz yordu.
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Çevrimdışı LeventSokmen
#13
(05.09.2015, Saat:01:18)Pompacı Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline sağlık abi 
Sen de sağol Umut kardeşim güzel yorumun için
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Çevrimdışı LeventSokmen
#14
(05.09.2015, Saat:01:18)Pompacı Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline sağlık abi 

Sağolasın Umut kardeşim.
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Çevrimdışı CorozeB
#15
denemekte fayda var teşekkürler
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Çevrimdışı Lazcı
#16
süper bi mod eyw
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Çevrimdışı volkan_23
#17
Eline sağlık
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Çevrimdışı Zonguldaklı
#18
(05.09.2015, Saat:00:51)LeventSokmen abi eline sağlık çok güzel olmuş Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
Merhaba  Arkadaşlar Kendi yapmış olduğum süpansiyon  modunu size sunuyorum.
Sadece Oyuncu Caddesi içindir.




                                                                   Video için ..InFlames.. (Selman kardeşime  çok teşekkür ederim).
   

LeventSokmen
Denemelerle doğru ve yumuşak değerlere ulaştım
Süspansiyon  Modunda:
Kasislerden geçerken gerçekçi etki
Durduğunuzda kabin sallanması  
Her frende 0.1456  etki.
Ql8GzV.jpg


oZqlq2.jpg


2kW4qv.jpg


ZVjRpZ.jpg


Hide Post
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Çevrimdışı kadirbey16
#19
(05.09.2015, Saat:00:51)LeventSokmen Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
Merhaba  Arkadaşlar Kendi yapmış olduğum süpansiyon  modunu size sunuyorum.
Sadece Oyuncu Caddesi içindir.




                                                                   Video için ..InFlames.. (Selman kardeşime  çok teşekkür ederim).
   
LeventSokmen
Denemelerle doğru ve yumuşak değerlere ulaştım
Süspansiyon  Modunda:
Kasislerden geçerken gerçekçi etki
Durduğunuzda kabin sallanması  
Her frende 0.1456  etki.
Ql8GzV.jpg


oZqlq2.jpg


2kW4qv.jpg


ZVjRpZ.jpg


Hide Post
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler: 26yunusgns26
Çevrimdışı 26yunusgns26
#20
elinekolona emegıne salık kardesım
Ara
Cevapla
Bunu Beğenenler:
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [ETS 2] Gerçekçi Xenon Modu SancakTepeli 2 1,557 16.08.2016, Saat:00:45
Son Yorum: LEGENDBARON
  [ETS 2] Gerçekci Benzin Fiyatları ..InFlames.. 3 1,967 11.09.2015, Saat:16:02
Son Yorum: CccMhhp
  [ETS 2] Aşırı Gerçekçi Kar Modu (Kayma Risk) ErgnArnc 14 5,808 17.08.2015, Saat:01:55
Son Yorum: frtklc0063
  [ETS 2] Gerçekçi Fizik Modu Oguz_57 1 1,809 01.04.2015, Saat:18:47
Son Yorum: HeLLFoRCe
  [ETS 2] Gerçekçi Fizik Modu v1.16.3 leti7kedil 2 2,084 28.03.2015, Saat:13:07
Son Yorum: Kaptan.Kral



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi